Natti.

Detta är min första sena kväll på ett bra tag. Har som sagt vänt på mitt dygn och inte kommit i säng senare än 11. Får helt enkelt vända tillbaka efter helgen, Mimmi är ju här och då kan man inte sova bort tiden. Haha.
Vi har precis kollat på nya Wallander filmen, eller rättare sagt jag. Mimmi har små kikat ibland men mest in i datorn. Alice har legat brevid mig och sovit. Mys. Johan och Tyson sa vi godnatt till precis när filmen hade börjat, så det sover nog gott. Jag ska också snart gå in och lägga mig men ska först vänta på diskmaskinen, den borde vara klar snart.

Så åka bli underbart att inte behöva ställa någon klocka imorgon, har gjort det hela veckan. Men är lite onödigt eftersom jag har vaknat en bra stund innan den ringt, fast det är väl ändå tur för jag är så morgon trött så brukar bara stänga av klockan och sova vidare. Haha.
Imorgon ska jag hämta ut ett paket som har kommit till mig, jag berättade ju om hårprodukterna från Kérastase och det har kommit nu. Så imorgon blir det hårinpackning och bad. Åh så jag ska njuta. Hihi. Jag och Mimmi ska även åka till farmor och farfar imorgon, de ville så gärna träffa Alice men självklart oss också. Farmor hade önskemål om att åka till blomsterlandet och självklart kan vi göra det. Men till dom åker vi på em.

Jag berättade ju i ett inlägg att jag vill köpa ny sängram och har hittat en jätte fin på Mio men den kostar bara sådär 11 000. Okej om det hade varit madrasser med i priset men bara för en sängram liksom. Sjukt dyrt. Men sååå underbart snygg var den. Jag får nog hålla mig till min Hemnes från Ikea. Vill även köpa den stora byrån till. Och vi har kommit fram till att det blir i svart, har ju vita tapeter i sovrummet och blir nog alldels för vit där inne. Jag får helt enkelt stå ut med att damma ofta! Svart är snyggt men så fort dagsljuset kommer på så blir det ju dammigt, tyvärr..

Här är bilden på sängen från Mio. Vill helst ha allt på bilden men priset blir rätt högt.



Här är bilden på min absoluta favorit. Fick en sån stark kärlek till den redan första gången jag fick se den på Ikea.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback