Morgon.

Är det inte helt underbart att vakna klockan 9 en lördag? Jag tycker det idag, konstigt va? Men guud så skönt att kunna vakna av sig själv istället för att tvingas upp av alarmet från mobilen. Har precis duschat och sminkat mig bara håret kvar, sen blir det frukost. Magen skriker rent ut sagt efter mat nu, den ville ha mat redan när jag la mig igår kväll. Men var så trött så sängen såg mer lovande ut.
Ska snart börja väcka Johan som är en riktigt sju sovare. Ibland kan de ta nästan två timmar att få upp honom men idag får det bara ta en halvtimme. Ska iväg på mitt de där you know. Ni får veta ikväll. Klockan 12 kommer Bosse hit, han och Johan ska fixa det sista med kaklet. Skönt att få det gjort! Själv ska jag städa, Johan har lovat mig att hjälpa till med en STORSTÄDNING idag och då menar jag verkligen HELA lägenheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback