Maxi (elin´s) och ÖB

Nu märks det verkligen att det är jul snart. Jag, Mimmi och farmor har varit inne på Elin´s en sväng och det var hur mycket folk som helst. Händer kanske bara en gång om året att man får köa ut från parkeringen. Vi hade planer på att kanske åka in till stan en sväng imorgon men får se hur det blir med den saken. Blev även ÖB en sväng, skulle köpt tvättmedel men hittade inte det jag sökte efter, istället blev det godis och leksak till Tyson. Han blev jätte lycklig och nu morrar han så fort vi går förbi leksaken, ingen får minsann röra den. Skönt att den är hel än så länge, nu har han att göra ikväll. Johan har busat massa med honom nu. Jag har lagat mat som nu står i ugnen och väntar på att bli klar, Mimmi har precis åkt till Fanny för att fika. Tänkte plocka fram min kära dammsugare igen, jag kan inte förstå hur min hund kan fälla så mycket. Suck.

Vi tog en snabb fika hos farmor och farfar efter stan. Tittade på kort från i sommras och nu såg jag verkligen själv vilken ändrig kroppen har gjort. Jösses vilken mage jag hade och för att inte tala om hur svullet ansiktet såg ut. -11 kg gör verkligen mycket, japp nu hörde rätt det är 1 kg till nu. Underbart. Nu är man verkligen mer peppad, det krävs nog att kunna få se en bild på före och efter. Jag tänker lägga ut bilder här snart, innan jul blir det iaf.

Kvällen bjuder nog inte på allt för mycket. Jag och Mimmi ska tillbaka till Maxi men det får bli vid 9 när allt folk är borta. Innan de ska vi åka till mamma och Bosse en sväng. Johan pratade om att gå över till Chim, mer än så har jag inte fått reda på.

Jag lovar er ett inlägg ikväll mina kära vänner och då blir det även bilder. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback