Måndag.

Vilken underbar måndag. Vaknade imorrse och insåg att jag faktist fick vakna upp brevid min underbara älskling som låg och snarkade. Händer inte allt för ofta att man kan vakna upp brevid honom på en veckodag. Underbart! Vi har sovit riktigt länge idag, tror Johan kom i säng ganska sent igår. Jag hade iallafall redan somnat och likaså Tyson.

Idag har vi inga som helst planer och det är bara skönt. Kunna ta dagen som den kommer, annars när Johan är ledig och det är helg ska vi hinna med så mycket som inte hinns på veckorna. Kommer bli riktigt konstigt när han börjar jobba igen, tråkigt.
Mamma och Bosse frågade om vi ville gå med på bio ikväll men Johan kanske skulle träffa Micke och Malin, de ska åka till Norge imorgon och fira nyår där. Bion kankse får bli imorgon istället.
Helene skulle komma hit och fika sen, Johan hade även laddat ner något nytt album till henne. Snäll han är.

Jag har precis gjort det roligaste på hela månaden, betalat alla räkningar. Tur att nästa månad inte blir så många och dyra. Johan har gjort rent sen data, haha han sitter och pratar med sig själv eller en skruv. :P
Mamma och Bosse skulle komma hit efter att de varit på Maxi. Mamma ville se något papper som jag fått på posten. Har nämnligen blivit beviljad aktivitetstöd också vilket innebär att jag kommer få mer pengar eftersom det blir från alfa kassan också. Det är verkligen tur att man jobbat i sina dagar. Haha. :)

Mimmi gjorde om min blogg igår, visst blev det fint! Hon är den bästa syster man kan ha.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback