Lördag.

Har varit i full gång hela fm. Gick upp ganska sent idag, blev sent igår. Hoppade in i duschen när jag hade vaknat till. Efter mig var det Johan´s tur, han skulle in till stan (jag fick inte följa med, han skulle köpa julklappar). Mimmi tog ett bad och läste bok, hundarna låg och sov och jag passade på att städa när det var lugnt. Tyson har som sagt börjat droppa ovanligt mycket eftersom han har haft katarr och nu har det kommit tillbaka. Men jag köpte sårtvätt igår på apotektet som man ska tvätta med i 3 dagar och det har redan blivit bättre. Skönt det. Ikväll ska det bli skönt att gå och lägga sig i en ny bäddad säng, finns det något bättre? Tog även en sväng med dammsugaren och även skurhinken. Man får passa på när det är lungt och inga hundar är i vägen.

Nu ska vi äta lite mat och sen åka och hämta farmor och farfar. Är ju dop idag för lilla Oscar. Tyvärr känner jag mig inte på humör idag.

Vi hörs ikväll. Jag ska försöka ta några kort på dopet, är inget vidare bra på detta. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback