Lördag kväll.

Först nu hinner jag med det andra inlägget från idag. Dagen har rusat iväg som vanligt och jag kan inte förstå vart tiden tar vägen.
Har i alla fall varit på lilla Oscar´s dop. Trevligt och mysigt. Oscar hade blivit jätte stor och var med mera nu än sist jag såg honom. Han är så söt precis som sin storasyster Moa, hon ser verkligen ut som en liten docka. Alla barn på dopet hade mycket spring i sina ben idag. Moa blev ganska rastlös i kyrkan och sprang och lekte, Oscar var jätte redig men blev lite ledsen när han fick vatten på sitt lilla huvud.
Farmor och farfar åkte med mig och Mimmi dit och farmor ville se på dansbandskampen klockan 8 så vi åkte hemåt vid 7. Hundarna blev jätte glada när vi kom hem, Johan satt och spelade så han var väl inte speciellt social mot dom. Haha. Nu har vi precis kommit hem från Maxi, åkte dit för att kolla på en toa fräsch grej, istället för att ha en sån som sitter i toan lägger man den i locket vid spolknappen. Jätte smart men det fanns tyvärr inte. Jag har köpt såna förut och har för mig att det var på ÖB eller Maxi men kan lika gärna ha varit på Willy´s. Vi kom ändå inte därifrån utan något. På vägen hem blev det en hamburgare från donken. Mums. Jag och Mimmi ska kolla på film om en stund, Johan ska säkert spela som vanligt. Det var meningen att han skulle gått ut med Micke och några till men han hade bestlutsångest och bestämde sig för att stanna hemma, han går säkert över till Chim senare. Jag kommer i alla fall spendera min kväll i soffan, skönt.

Johan säger att han köpt julklapp idag, tror ni att jag är nyfiken nu eller. Man får verkligen vara tyst om sånt och inte nämna något om det till mig, jag blir så himla nyfiken. Haha. Jag frågade efter en ledtråd men han sa att han köpt tre sen ändrade han sig till ingen, han är nog väldigt medveten om att jag kommer gå och gissa annars. :P Vi ska in till stan i veckan och fixa de sista julklapparna så det är gjort.. Skönt att slippa stress.

Jag återkommer efter filmen (om jag inte somnat).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback