Lämna kylan?

När jag blir äldre ska jag verkligen flytta utomlands under vinter halvåret. Tänk vad skönt det skulle vara.
Jag är verkligen inte vinter männsika, hade jag inte haft Tyson så hade jag inte gått ut alls. Inte i onödan iallafall.
Så fort den första snön kommer eller första tecknet på att det är kallt vill jag bara bädda ner mig under täcket.
Skulle kunna ligga under en varm skön filt tills kylan börjar övergå till det lite varmare. Så där 10 grader.
Helst av allt ska det vara 20 till 30 grader jämt och ett måste är ett blått hav. Jag njuter av bara tanken.

Nu har Johan kommit hem. Han såg nästan ut som en istapp. Sötnosen då.
Men inne stannade han inte, han tog en sväng med Tyson först. Bäst att passa på när man redan är kall.
En sten föll från mitt hjärta då jag slapp kylan och halkan. Nu kan jag sitta inne och njuta istället.

Fryser bara av tanken på att gå ut.
Tror bestämt att jag ska lägga mig under täcket och mysa med min älskling. Till skillnad från mig är han ALLTID varm, brukar krångla in mina fötter under honom när vi ska sova. Hihi. Positivt för oss båda då jag svalkar honom och han värmer mig. Sen har vi ju den stora tjocka hunden som även han värmer mig.
Och jag tackar verkligen den person som kom på värmeljus, så varmt och skönt det blir av det. Mys!!!

Godnatt fina vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback