Kvällen?

Har er kväll varit bra? Det har min men den har gått väldigt fort!
Körde in Johan till Micke förut. Tänkte sätta mig och kolla på film när jag kom hem men fastnade vid datan. Har har ju suttit och drömt mig bort och in i allt som har med inredning att göra. Blir helt såld. Först nu har jag släppt det och Johan har kommit hem, håller på och ska framkalla en massa kort. Som sagt jag har fått ny insperation, super bra kommer det bli. Ska strax sätta mig ner vid köksbordet och fortsätta drömma mig bort, tror helt ärligt att Johan väntar på datan men än har han inte sagt något. Haha :P

Imorgon ska vi stan och trängas med allt annat folk som är ute i sista minuten, precis som vi. Tur Johan är ledig så att vi har hela dagen på oss. Än så länge bor det ingen julkänsla i kroppen, undra när den ska komma?!?

Nu så ni få se något riiiiiiiiiiiiktigt roligt. Ni kommer ihåg bilderna jag la upp på - 11 va?

Detta är från Mars 08.
- Snacka om svullen. :P


Nu mera ser det ut såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback