Klippning och Slingor.

Nu är det dags att ta med Tyson på hans sista runda för dagen.. Fryser jag bara tänker på det..
Snälla värmen kom tillbaka.

Ska lägga mig och kika film innan jag somnar men eftersom jag kollar i sovrummet somnar jag säkert ändå.
Tyson kommer garanterat göra det och Johan somnar säkert på soffan som de senaste två dagarna. Haha.

På tisdag nästa vecka ska jag till frissan.
Klippning ska ske men inget på längden bara jätte jätte lite. Nu är jag nöjd med min längd men luggen ska klippas, vet inte om jag ska fortsätta med en sne lugg eller om jag ska ha hel lugg. Vad tycker ni?
Ska även bli lite blond, massa massa slingor.
Som jag längtar efter detta.
Jag har börjat älska mitt hår, tackvare allt bra schampoo och hårinpackning som jag kostat på det.
Innan var det de värsta jag visst men nu är det de bästa. Även Johan tycker om det massa, han brukar ligga och pilla i det jämt. Hihi.

Godnatt fina vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback