Julklappen fixad.

Nu har jag äntligen köpt julklapp till Johan. Han går här hemma och är jätte nyfiken men får allt vänta tills julafton. Hihi. Även jag är hur nyfiken som helst på vad han har köpt. När jag var liten var jag och Mimmi alltid framme och klämde på paketen. Men Johan har uppenbarligen gömt det på ett säkert ställe, eller så har han det inte ens här hemma så ingen idé att ens leta. Jag har gömt hans på ett ställe där han aldrig kommer hitta det. :P

Mamma köpte även present till Bosse och jag fick vara smakråd. Hur svårt som helst att välja parfym till en kille, man måste verkligen ta den första man fastnar för. Självklart blev det Armani som Johan har, jag älskar den. Hihi.

En av mina favoriter bland kill parfymer, Armani Code.


Denna fastnade jag verkligen för, ska nog försöka tvinga Johan att köpa den till sig själv. Kommer jämt ligga och sniffa på honom då. ;)

När jag kom hem från stan blev det full fart på mig. Tvätten väntade och nu har jag bara 2 maskiner kvar. Har även dammat i vardagsrummet. Visst är det tråkigt att damma? Har även försökt att möblera om i hallen men vår hall är så otroligt dum och stor så det funkade inte som jag vill ha det. Men en liten ändrig blev det allt. Köket har även fått en matta, la en stor ryamatta under köksbordet. Nu slipper man frysa om fötterna! Ska damma i hallen nu sen blir det tvättstugan igen.

Ha det bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback