Juldagen

Så var även juldagen här. Mimmi och Henrik är på väg hit just nu, de tar några timmar för dem att åka hit.
Jag har varit nere i tvättstugan med mina jeans, var lite smutsiga. Ska snart gå ner och hänga upp dem så att det hinner torka tills vi ska iväg. Johan och Tyson ligger fortfarande i sängen och sover så sött, mina godingar. Jag ska strax ta en varm skön dusch, som jag längtat. Nytt schampoo som inte luktar fy skam och en välbehövlig hårinpackning ska det bli. Då kanske man kan vakna till liv också, känner mig fortfarnade jätte trött.

Vid halv 2 ska vi iväg till min farmor och farfar, äta lite mat och sådär. Om jag får bestämma så blir vi inte långvariga. Kvällen bjuder nog på lite alkohol, om det blir utgång märker vi. Vi tyckte det var onödigt med förköp eftersom vi lika gärna kan ha roligt hemma, har blivit en del gånger som man ska ha gått ut men stannat hemma pga att det varit så trevligt.

Täkte plocka bort från köksbordet nu, man kan knappt se det. Jag och Johan spred våra saker där igår och han skulle även kika på sin nya eltandborste men gick som sagt inget vidare pga för mycket alkohol. Haha. Han tvingade mig att läsa igenom allt för honom men förstod nog inte riktigt ändå hur den funkade, många fineser på den.

Imorgon ska vi fira jul igen, denna gången hemma hos mamma och Bosse. Mimmi och Henrik var inte med igår så då firar vi med dem imorgon. Mysigt.

Tvättstugan ropar på mig.
Puss

Älskar denna bilden. Johan & Mammita. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback