Julafton över

Nu är även denna dagen slut, den som för många är både störst och betyder mest. Tyärr så har jag inte haft någon julstämning alls, det har varit precis som vilken vanlig dag som helst. Förutom alla julklappar. :)
Vad fick ni i julklapp? Jag fick en massa bra saker, sånt jag bara hade önskat mig. Mitt älskade schampoo och balsam, tycker det är så tråkigt att köpa sånt själv eftersom det kostar 400 kronor. Även min älskade hårinpackning som också är dyr och kostar 400 kr. Äntligen en stekpanna, en bra sådan men hög kant. Presentkort hos frisören, så nu ska jag äntligen göra en förändrig med håret. Presentkort från förr, till våren blir det marmekko gardiner i köket. Massa bra att ha saker och sånt som är tråkigt att köpa själv. Jag är super nöjd med allt och väntar tills jag ska duscha imorgon.
Tyson fick också en massa julklappar, han blev jätte glad och rev upp dem mer än gärna. Hihi.
Av Johan fick jag ett jätte fint silver armband från guldfynd som jag önskat mig, 2 tröjor (han vet precis vad jag gillar) och även presentkort från gina tricot då jag sagt att jag behöver nya byxor. Han är bäst!
Johan är också jätte nöjd med alla sina julklappar, han fick en massa presentkort så att han kan köpa sitt PS3. Ja han har pratat om det väldigt länge.
Av mig fick han en Diesel klocka som han kollat på sedan i Mars och självklart parfymen DKNY. Imorgon kommer jag gå och sniffa på honom hela dagen. ;)


Jag är jätte trött nu då jag inte sovit mycket under natten som var. Ska strax lägga mig men först väcka Johan från soffan, låter som både han och Tyson somnat där.

Imorgon kommer Mimmi och lilla Alicen, som jag saknar dem redan. Ändå var det inte lägesedan de var här, Henrik vet vi nog ingen om han kommer. Han har verkligen svårt för att bestämma sig. Haha.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback