Jobbig dag.

Hoppas att eran dag har varit bra. Min har varit sådär, har verklingen inte gjort ansträngande idag. Har inte hittat orken och har alldels för många tankar som bor i huvudet, hoppas det försvinner snart.
Lagade mat tills Johan kom hem från jobbet. Jag åt kött och till det hade jag frysta grönsaker, Johan åt också kött men hade istället Ris och sås till. Tänker börja med mina frysta grönsaker igen, ska fortsätta med det ett tag framöver antagligen blir det till jul. Efter maten blev det en dusch för min del (inte ens det hade jag orkat under dagen), blev en hårinpackning som fick sitta 1 timme idag och under tiden blev det ett varmt bad. Underbart sätt att koppla av på. Resten av dagen/kvällen har jag bara legat i sängen försökt att koppla av genom att läsa en bok vilket inte gick så värst bra. Nu tänker jag snart krypa ner i sängen och sova tills imorgon, hoppas på att morgon dagen känns bättre. Visst är det jobbigt att må såhär?

Imorgon blir en jobbig dag men jag hoppas att den kommer känns lite lättare än vad det gjort idag. Önskar just nu att min syster bodde här, jag vet att hon hade funnits där för mig. Och speciellt imorgon kommer jag sakna henne, det har inte varit långt ifrån tårar idag och nu känner jag hur det kryper upp. Jag får skylla mig själv som valt att berätta det enbart för henne, jag har valt själv att inte vilja ha något stöd. Finns så många men i det hela, suck!

Godnatt (jag hoppas på att kunna somna och inte ligga vaken hela natten).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback