Inget planerat.

Visst är det skönt att bara kunna ta dagen som den kommer? Det är iallafall precis vad vi ska göra, inget är planerat än så länge. Men jag tror Johan börjar bli lite uttråkad nu för han går runt och frågar mig hela tiden vad vi ska göra idag. Haha.

Jag har suttit med datan och fixat en ny hemförsäkring och även en ny försäkring på Tyson.
Har man båda på Folksam så blir det billigare och det blev det verkligen. På agria betalade jag 312 kr i månaden på Tyson och nu på Folksam ska jag betala 180 kr i månaden. Även hemförsäkringen blir billigare.

Fick min tröja idag på posten som Mimmi hade fått med sig hem. :)
Även korten kom också och nu är det bara väggorden som saknas men hoppas på att de kommer imorgon. Sen får även gardinerna jätte gärna komma, då är min dag gjord. Haha.
Fick även post som var Mimmi´s. Det är sjukt igentligen, hon kunde även på min förut när hon bodde här. Det är verkligen ingen som helst ordning på posten i Skövde.

Nu ska jag städa iordning i köket, plocka ur diskmaskinen.
Ska vi inte göra något idag tänkte jag skura ugnen. Det måste vara det tråkigaste som finns?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback