Inget gjort.

Dagarna bara springer iväg..

Mamma och Bosse var här och fikade förut, de hade köpt med sig jätte goda bullar. Mums. Vi ringde även och sa upp mitt bredbrand så i Mars är jag av med det. Ska bli skönt med en räkning mindre.
Jag har beställt nya gardiner till vardagsrummet och hallen, kul med lite nytt till våren. Hade 50% på hela köpet och har tittat på ett par förut men det var ganska dyra men nu var det perfek. Man får passa på.
Johan har suttit framför sin dator hela dagen och jag framför min men har även hunnit med en del bus med Tyson.
Tog en skön dusch förut, det behövdes verkligen. Mitt hår stod åt alla håll och kanter. Johan fixade maten så länge, ugnsbakad falukorv. Mums.

Nu är jag och Tyson själva. Johan har åkt in till Micke, han blir nog kvar där en stund.
Jag ska snart ta bilen upp till mamma och Bosse, självklart får Tyson följa med.
Men först ska jag fixa lite här hemma, ligger saker överallt här hemma känns det som men det är borta på 5 minuter.

Återkommer senare.
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Johan

tyson verkar vara en berest vovve. hälsa upp till mamma när du kommer dit.

2009-12-28 @ 22:53:32
URL: http://erdhage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback