High five to me.

High five to me!!!!!
- Exakt så känner jag nu, JAG VANN!!!!!!!!!



Vilket väder vi har i Skövde, massa snö och mer lär det bli. Håller tummarna för en vit julafton, kommer inte ens ihåg sist det var snö på självaste jul. De senaste åren har det bara varit frost men aldrig någon riktigt snö. 2006 var jag med om att det var snö och varmt, vi gick i kjol och linne. Julen firades då i Nya Zeeland, det kändes lite konstigt men var ändå helt underbart. Jag tror att alla människor behöver kommer ifrån Sverige i ca 2 veckor under vintern. Jag och Mimmi lämnade kylan i Sverige och drog till Nya Zeeland i januari. Helt underbart och under den tiden var det som värst här, när vi kom hem blev det nästan vår direkt.

Ringde precis till Mimmi och frågade hur det gick.
Hon var snart i Tidaholm så inom en halv timme ska hon vara här. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback