Hemma igen.

Nu har vi kommit hem från farmor och farfar. Det är nog första gången på 10 år som jag inte kommer hem och är alldeles för mätt, känns skönt. Men självklart var det god mat och gott fika men jag kan inte äta alls lika mycket längre efter min vikt nedgång. Känns verkligen att magsäcken har krympt. Haha. Nu har jag bara -2 kvar sen är jag nere på mitt mål och efter det får jag inte rasa mer, Johan tycker det blir alldels för mycket. Haha.

Nu sitter jag och ringer runt efter alkohol, varken jag eller Johan har tänkt på det förens nu. Så himla mycket oss. Vi får väl se om jag lyckas få tag på något, håller tummarna för det iallafall för nu är jag törstig. :)

Johan sitter och kollar på tv med Tyson och Mimmi och Henrik har inte kommit från farmor och farfar än. Vi behövde åka tidigare eftersom Tyson skulle ut. Alice har dom lämnat hos Mamma och Bosse, hon skulle visst sova där inatt. Tur vi alla får träffa lilla sötisen imorgon, Tyson saknar henne massa.

Nu ska jag gå och sniffa på Johan, han har ny parfym. I love it!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback