Hasselbackspotatis

Jag hittade inga blommor på Kvantum idag heller. Tror att jag får åka till Blomsterlandet på måndag, jag har absolut inga gröna fingrar men vem säger att man måste ha det om blommorna nästan sköter sig själva.

Nu har jag precis kommit hem efter att ha kört in mamma, Bosse, Benny och Berit till stan.
Johan hade börjat med maten när jag kom hem, ikväll bjuds det på hasselbackspotatis och kött. Ska bli riktigt gott eftersom min mage skriker efter mat, vi har inte ätit något idag under dagen bara för vi tänkte vara riktigt riktigt sugna nu ikväll.

Efter maten kommer två vänner till Johan hit. Jag tror bestämt på att det kommer spela på hans PS3 och igentligen hoppas jag det också för då kan jag lägga mig i sängen och kolla på en bra film utan att få dåligt samvete. Haha. Men somna får jag då inte göra eftersom jag ska hämta mamma och de klocka 1. Vi bestämde en tid eftersom vi vet hur det har funkat andra år, man har inte kommit fram till den man sökt förens långt efter 24.

Känner mig lite halv dålig idag, sådär man kan känna när man precis ska bli sjuk.
Jag har inte varit sjuk på länge så hoppas jag inte blir det nu heller. Som man brukar säga: peppar peppar ta i trä. Det värsta som finns är att bli sjuk och jag får då verkligen inte bli det nu när jag äntligen ska till frissan på tisdag, det enda jag tänker på just nu. Hihi. Men ska bli skönt att fräscha till sig lite.

Ta hand om varandra. Nu ska jag pussa på min älskling. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback