Godnatt

Ja än har jag inte kommit i säng men det ska bli vilken minut som helst. John Blund kom just på besök och då är det bäst att lyda.

Satte mig för att kolla igenom en massa papper från arbetsförmedlingen men de kan man verkligen kolla sig knäpp på. Hur som helst så förstår jag inte ett skit av det som står. När det är bra så ska de alltid komma och krångla, visst fan är det likt dom. Fick papper från Alfa-kassan, de behövde några kompletteringar från ICA. De har fått arbetsgivarintyget men de ville även ha från förra året. Tur att det var från affären så jag slapp krångla med Amanda assistans, det kan ta några månader för dem. Imorgon ska jag iallafall kunna skicka iväg det, de skulle vara inne senast 4 jan men eftersom det är jul och massa röda dagar så passar jag på. Hur som helst så tror jag att pengarna kommer i januari, håller tummarna för det iallafall.
I januari ska jag även åka till Skåne, hälsa på Mimmi och Henrik (mest Mimmi). Jag har inte varit där sedan de fick iordning, vi bar bara upp henns saker. Har varit där förut men då bodde inte Mimmi där. Får jag pengarna den månaden åker jag då, massa massa massa shopping. Finns det något bättre? Tror inte det!

Nu ska jag lyssna på John.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback