Fullt upp?

Känns som att det har varit fullt upp hela dagen fast ändå inte. Har hunnit med att städa hela lägenheten, så skönt när det är gjort. Taklampan i vardagsrummet blev jätte bra, skönt att få lite mer ljus där inne. Mattan orkade jag aldrig ta ur men dammsög den istället, likdant med den i hallen. Nu är det bara sängen som ska bäddas, toan fick sig också en omgång. Jag kan inte förstå att en toa kan bli så himla skitig fort, iofs beror det väl på att man fäller en hel del hår. När städningen var klar ställde jag mig och gjorde pannkakor, är det någon mer än jag som tycker det är ur tråkigt. Skillnad var när man bodde själv, jag blir mätt på två pannkor men nu bor jag med Johan som äter som en häst plus att han ska ha matlåda till morgon dagen också. När vi hade ätit blev det en sväng till affären, behövde handla lite och självklart fick Tyson följa med. Min hund älskar verkligen att åka bil, han blir tokig bara man säger ordet åka.

Nu ikväll har mamma och Bosse varit här. Bosse fixade det sista med kaklet så nu är det helt klart. Jätte fint blev det. Både jag och Johan är nöjda, tror även Tyson är det. Haha.


Johan tittar nu på film och jag landade här. Skönt att kunna sitta vid datan och slappna av, klockan tio ska jag kika på PH och efter det blir det sängen. Skönt att lägga sig i tid.

På torsdag kommer min älskade syster hit. Det är dop på lördag för lilla Oscar men hon kommer tidigare för att hinna träffa alla. Saknar henne verkligen. Min vardag är inte alls sig lik sedan hon flyttat, förut när hon bodde här umgicks vi nästan varje dag. Hon är inte bara min syster utan även min bästa vän. Skulle någon hända henne skulle det även hända mig något, jag kan inte se mig i ett liv utan henne så mycket älskar jag henne. <3



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Nu blir jag lite rörd här. Jag älskar dig också...

2009-12-14 @ 21:20:41
URL: http://mimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback