Friday

Så har även denna dagen gått, kan inte riktigt förstå varför tiden ska gå så fort. Kanske borde sluta sova så länge på dagarna och lägga sig tidigt på kvällarna istället. Har inte gått någon gjort idag, bara rensat på mina papper i pärmarna och satt in de iordning. Skönt att veta hur man har det. Har även tagit bort några tjänster från mitt abonnemang som är helt onödigt att ha och som kostar en massa pengar. Varför ska jag tex kunna ringa och skicka sms till folk som har telenor, skulle aldrig komma upp i 6000 kr ändå. Har Fastpris, betalar 599 och får ringa för 6000. Min pappa skaffade de till mig då han tyckte att han fick ladda på mitt kontantkort varje dag. Perfekt eftersom jag sitter med mobil i handen nästan hela tiden, den är nästan mitt allt kan inte riktigt förstå hur man klarade sig utan mobil förr.
Ska strax åka och handla men måsta göra mig iordning först. Johan står i duschen med dörren stängd till badrummet så får nog vänta lite, blir alldels för varmt annars. Ikväll kommer mamma och Bosse hit, ska äta lite tacos och självklart kolla på Idol. Vem håller ni på? Jag hoppas på Calle! Jag tänker även tvinga Johan att hämta ut ett paket till mig, julklapp från Nya Zeeland (återkommer senare om vad det är i). Saknar alla där så mycket, vill så gärna åka tillbaka. Mådde verkligen underbart den månaden jag var där, bara kunna njuta av livet fullt ut. Hihi.

Imorgon händer det spännande saker. Ni mina kära blogg läsare får reda på det imorgon kväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback