Fredag.

Tidig morgon idag också, skönt. Men visst är det konstigt, när man inte behöver gå upp tidigt och kan sova så vaknar man tidigt ändå. Fast man får se det positivit, hinner med så mycket mer under dagen. Innan vi kom upp blev det morgon mys med Alice och Tyson, så skönt att de kommer överens nu. Även om Tyson gärna vill slicka och nosa på henne, man får vara på sin vakt helt enkelt.

Jag har städat på morgon, så trött på det. Är verkligen tredje dagen i rad nu. Mimmi tycker jag städar alldels för mycket men hon kan få låna Tyson en vecka så får hon se hur det är. Haha. Alice fäller inte alls lika mycket som Tyson, man kan även tro att han inte skulle göra det. Suck! Hans små små hår till päls är verkligen jätte små men många, de är så hårda så man kan aldrig gå utan strumpor hemma. Eller klart man kan men det gör förbannat ont om hans hårstrån växer in i fötterna. Ajaj.


Nu är vi klara för frukost både jag och Mimmi. Skogaholmslimpa och julskinka. Mums. Nu är det mindre än en vecka kvar till julafton, underbart. Nu börjar jul känslorna komma.
Satt precis och funderade på vad man gör en fredag kväll, vad ska ni göra? Jag har ju suttit helt inne och kollat Idol, känner mig som en liten liten flicka. Haha.

Vi hörs senare min vackra vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback