Fredag kväll.

Så var även denna dagen över snart, tråkigt att tiden ska gå så himla fort..

Medans Mimmi var hos Fanny tog jag en dusch och gjorde hårinpackning. Eftersom jag alltid låter min hårinpacking sitta i lite längre än vad den igentligen ska satte jag en plastpåse på huvudet, tog på mig morgonrocken och plockade fram dammsugaren. Ja det fick bli en sväng med den en gång till, hann även med att torka golvet i köket och hallen. Blev alldels för kallt för att springa omkring i bara morgonrocken, det fick bli ett bad också. Perfekt med badkar ibland, passade på att raka benen också. Haha. Blev inte länge i badet. Gick upp och gjorde mig iordning, när Mimmi kom tillbaka blev det mat för våran del.  Man skulle ha detta badkaret, jag skulle ligga där i jämt då. ;)


Vi hade sagt till mamma tidigare under dagen att vi skulle komma upp, hon bjöd på glögg men jag drack julmust istället. Hon bjöd även på pepparkaka. Är det någon mer än jag som har tänkt på hur starka pepparkakorna är i år? Usch! Det var meningen att vi skulle åkt till maxi jag och Mimmi men det hann vi inte med idag, får bli en sväng dit imorgon istället.
Imorgon klockan 4 ska lilla Oscar döpas (min kusins son), så vid 3 imorgon åker vi till Tibro och jag hoppas att inte detta kommer ta hela kvällen.

Nu ska jag och Mimmi titta på film och ha det mysigt. Vi köpte chips förut och självklart coca cola. Jag brukar säga att på helgen får man äta, man måste nästan ha en dag i veckan då man får äta godis. Jag har valt lördag, precis som ett litet barn får lördagsgodis får jag det också men denna vecka byte jag till fredag istället. haha. Johan är inte hemma, han har gått över till Chim.

Jag hör av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback