?!?!?!?!?

En del som kommenterat mina inlägg har valt att vara anonyma?
Ska man kommentera kan man lika gärna stå för vem man här?!?
Inlägget som jag skriver om finns inte kvar eftersom många tog illa vid sig.
Detta är ett inlägg om oklarheter för mig, ni får gärna kommentera men visa vem du är. 

Jag läste en annan persons blogg om människor som blivit ihop och gjort slut flera gånger, detta har alltså pågått under flera år?!? De har dessutom inte varít helt ärliga mot varandra och enligt andra inte trogna heller. Min åsikt är att man ska vara ärlig mot den man älskar, vad är det för någon som vill leva sitt förhållande i lögn? Jag skulle då inte vilja det i alla fall! Otrohet för mig är det värsta som finns och det värsta som kan hända ett förhållande. Om man är otrogen så är det ju ganska uppenbart att man inte älskar den andra personen, så varför gör man inte slut på en gång? Istället för att såra en person så enormt mycket.. Många som inte är trogna skyller på alkohol, herregud kan du inte hantera alkoholen rätt så ska du fan inte dricka heller. Jag är så trött på människor som säger "Nä men jag var full" i mina ögon spelar det absolut ingen roll. Tillbaka till otrohet, skulle jag någon gång vara det så skulle jag ha så fruktansvärt jävla dåligt samvete, hur klarar man av att vara tyst om en sån sak? Hur kan man välja att inte säga något? Men det finns som sagt folk till allt, även utan samvete!

Jag är inte en person som tror på uppehåll i förhållandet, det tycker jag bara är en dålig ursäkt. Vad tycker ni? Jag tror även inte på flera gånger, är man ihop en gång så ser man ju om det funkar eller ej. Visst jag har varit tillsammans med en kille två gånger men andra gången insåg jag väldigt snabbt att det inte funkade och vi beslutade oss för att bara vara vänner och det är vi än idag. Inte så att vi umgås men vi är inte ovänner heller. 
Men nu till frågan, hur gör folk som blir ihop och gör slut hela tiden? Hur kan de lita på varandra? Kan man verkligen bli lyckliga efter så många gånger? Vad tror ni?!?!




Jag är väldigt lycklig idag. Johan betyder väldigt mycket för mig, han ställer alltid upp vad det än gäller. Jag kan inte se någon av oss utan varandra och jag vet att det inte kommer bli så heller, vi älskar varandra alldels för mycket. Vi var väldigt bra vänner i 3 år innan vi blev tillsammans, känslorna fanns alltid där för båda två men vi var även rädda för att förstöra en fin vänskap. En dag insåg vi båda två att vi inte kunde styra våra känslor längre och idag lever vi tillsammans. Johan fick inte bara mig, han fick självklart Tyson på köpet. Självklart har vi två motgångar ibland, även vi kan bråka. Men det hör nog till i ett förhållande.
 Jag tror inte det finns något förhållande som inte har bråk i sig.
Jag är säker på att jag och Johan kommer leva länge tillsammans, förhoppningsvis hela livet.
Johan och Tyson är mina favorit killar och jag älskar båda två enormt mycket. <3



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag håller med!

2009-12-18 @ 10:39:54
Postat av: Maja

Man ska aldrig ta åt sig av anonyma kommentarer. Det är oftast människor som gömmer sig bakom internet och inte vågar stå för vilka de är.

2009-12-18 @ 11:11:18
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback