Dålig....

Jag är verkligen dålig på att gå och lägga mig när jag säger det men är inte ett dugg trött. Tänker iallafall snart tvinga mig själv att sova och hoppas på att John Blund träffar rakt i ögonen. Tyson ligger och sover i sin säng och Johan sitter och spelar vid sin data. Som vanligt sitter han och pratar med sig själv och blir jätte arg. Haha.

När jag hade varit ute med Tyson började jag städa i köket lite smått. Torkade av diskbänken med vim, efter det strök jag en duk som jag la på vardagsrumsbordet. När jag städade bort julen blev även dukarna med tomatarna på borttagna, de gammla vanliga åkte på igen ikväll.

Ska strax gå in och borsta tänderna och tvätta av sminket efter det blir det att väcka Tyson så vi kan gå in och sova och somna till Johan som bara blir surare och surare. :P

Morgondagen bjuder nog inte på så mycket. Johan ska iväg till stan med Jonas.
Själv tänker jag inte göra något, kanske göra inpackning och krypa ner i ett varmt skum bad. Underbart.



Godnatt fina du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback