Bingolotto

Nu har mamma och Bosse precis åkt hem. Johan kollar på tv och Tyson sover. Jag hamnade här, har precis pratat med Mimmi. Så himla skönt att vi kan prata med varandra om allt, hon behövde prata av sig och det behövde även jag. Ingen förstår liksom som hon gör. På juldagen kommer hon hit och förhoppningsvis Henrik också. I januari har jag tänkt att åka ner till henne, fy skäms på mig som inte varit där än.

Jag tänkte inte bli långvarig här ikväll. Tröttnade på bingolotto när allt var färdig spelat.
Även Tyson var med och spelade, han var helt inne i det. Sötnosen då.
Nästa år ska han få en egeon lott. Haha.



Under reklamen och nyheterna blev Tyson trött och även jag. (Mys i hans säng)


Nu ska jag strax gå ut med min godning och sen lägga mig i sängen. Johan pratade om att se någon jul film men jag tror jag somnar ändå, skönt att kunna somna till en film.
Godnatt mina godningar.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Gosigos med tjockisTyson.

2009-12-24 @ 00:41:49
URL: http://mimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback