2009

Kan ni förstå hur fort detta året har gått? Jag kan iallafall inte göra det!

År 2009 har verkligen varit ett bra år. Jag har mått otroligt bra men även haft mina motgångar.
Jag och Mimmi vara i Nya Zeeland en månad och mådde så jävla bra rent ut sagt.

Jag och Johan kom på att vi inte längre kunde styra våra känslor, efter att ha varit vänner i mer än 3 år övergick detta till kärlek och det blir bara starkare och starkare.

Jag och Johan flyttade ihop. Jag sa upp min lägenhet redan i Mars vilket många tyckte var konstigt men som vi säger vi visste vart vi hade varandra efter att ha varit vänner i nästan 4 år och det har alltid funnits känslor där.
Första augusti flyttade vi till en trea som vi först hade renoverat. Johan gjorde det mesta eftersom han hade semester och jag jobbade.

Jag slutade i Lidköping vilket jag är himla glad för idag, det hade gått för långt på det arbetet.

Mimmi flyttade till Skåne, jag är glad för hennes skull men samtidigt saknar jag henne så otroligt mycket.
Hon är inte bara min syster utan även min bästa vän. Jag kan säga precis allt till henne.

Jag och mamma har kommit varandra mycket nära. Vi har alltid varit nära men nu kan inget komma ivägen, hon har börjat förstå att man är vuxen och nu pratar vi om allting.

Som ni kanske förstår har mitt år verkligen varit bra.
Men jag har även haft mina jobbiga stunder då jag tänkt på pappa. Det börjar gå bättre och bättre och jag tänker inte alls lika mycket längre. Vi pratar mycket om honom här hemma, dels för att inte glömma och dels för att förstå vissa saker som händer i våra liv.

Jag hoppas att ni också har haft ett bra år och får ännu ett bra.
Happy New Year.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback