- 10

Idag har jag sovit riktigt länge. Vaknade vid halv 11 men gick inte förens 11, Tyson är så otroligt mysig på morgonen så vi låg båda under täcket. 11 kanske inte är så länge igentligen men jag gick även och la mig klockan 11 igår kväll, somnade till filmen Johan kollade på. Visst är det skönt att somna när det är ljud i bakgrunden?
Jag gick upp och åt frukost och tog sedan en promenad med Tyson. Snön är underbar så länge det inte blir halka. Min morbor har varit här och hämtat lite saker som han hade glömt, vad gammalt det låter med morbror men han är bara 26 år. En liten sladdis med andra ord men säg inte det till honom, då blir han arg. ;)

Ska strax hoppa in i duschen. Har en skön hårinpackning som väntar på mig, älskar den. Innan jag börjad med den var mitt hår helt värdelöst, hur slitet som helst. Nu kan jag både känna och se vilket stor förändrig kérastase har gjort.

Måste bara berätta, idag ställde jag mig vågen för första gången sen Mimmi åkte hem. Nu har jag -4kg kvar sen har jag nått min målvikt. Nu har jag gått ner 10 kg (sen får ni gissa vart jag står idag). Så underbart när folk ser det, Bosse frågade mig igår vart magen och rumpan hade tagit vägen. Mamma säger hela tiden att det inte finns något kvar snart. Johan har också börjat se nu, självklart är det svårt för honom att se eftersom vi ses varje dag.
Mina sista kilon ska vara borta tills julafton och jag vet att jag kommer klara det. Bara man har rätt inställning och ger sig fan på det så funkar de. I love it.




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Asduktigt!

2009-12-15 @ 21:27:15
URL: http://mimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback