Vuxen

Har jag berättat för er att jag nu mera är vuxen. :) Jo minnsan nu har vi hem telefon och jag har alltid sagt att man är vuxen när man har det, så det är precis vad jag är nu. Haha.

Imorse gjorde jag något som jag så länge har tänkt att göra, jag tog ut min piercing i överläppen.
Nu är den väck och jag känner mig inte dirket naken utan den, enda minnet jag har kvar är ett ärr efter den.
Tungan och naveln får sitta ett tag till då det inte stör varken mig eller någon annan.

Jag tror min sambo samlar på kablar, vet inte hur många jag har plockat bort idag. Nästan gång han säger att han behöver köpa en ny ska jag först be honom ta en titt i garderoben i data rummet. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback