Mat lista

Finns det något tråkigare än att skriva lista över vad man ska handla för mat?! Konstigt nog så är det ALLTID jag som får göra det i våran familj och nu har jag slut på fantasi. Som tur är så har jag min iphone och en riktig räddare i nöden eftersom det finns så många gryma appar på den. Idag handlade det speciellt om mat och listan är redo att bockas av imorgon då vi ska handla. :)
Tänkte även ställa mig på torsdag och göra stor kok så det finns matlådor till Johan när jag inte är hemma, då är det inget som fattas när jag sedan ska göra mat nästa vecka. ;P Jag vet, jag är helt omöjlig och ett riktigt kontroll freak som vill ha ordning och reda omkring mig. Det får mer än gärna vara på mitt sätt. ;)


Nu åker jag och klipper mig, kort eller långt återstår att se då jag inte bestämmt mig ännu. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback