Väla

Vaknade tidigt imorse, inte likt mig men man kan inte med att sova bort hela dagarna när man är i Skåne. Så himla skönt att har jag sovit inatt, legat och tryckt bakom mamma. Precis som när man var liten, mys.

Vi gick upp och åt frukost för att sedan göra oss i ordning.
Halv 12 var vi på väg till Väla, massa shopping men en väldigt bestämd mamma som ville betala allt. :) Hon är bäst!
Jag fick en kofta och nagellack eftersom jag bestämt mig att inte handla något, köpte även ett nytt smycke till min navel. Däremot gick Mimmi loss ordentligt och fick en chock varje gång hon kom till kassan och mamma kom smygande bakom henne. Även mamma var på shopping humör och köpte en del.
På vägen hem stannade vi till på City Gross ( Skara släng er i väggen ). Handlade lite mat och sisådär.

Nu ikväll ska vi äta taco och kolla Let´s dance, jag ogillar Mimmi´s "skogs tv" eftersom jag då inte kan se på BB.

Have a nice day. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback