Falskt alarm

Idag när jag gick upp kände jag mig dålig, det rörde i hela magen men som tur var så va det falskt alarm. Ingen magsjuka här tack!!

Hade ingen ork till något imorse, orkade knappt ta mig ur sängen och kroppen var svag som bara den. Tog mig iallafall upp och åkte till kiosken för att köpa cigg, konstigt att man orkar det. Även en promenad med Tys och efter det blev jag pigg. Mattorna hänger ute på balkongen, golven är dammsugna och torkade. Toaletten skurad. Har även planterat om våra Alovera växter som vi fick utav svärmor förra sommaren. Dem om något är bra växter för jag hade helt glömt bort att de fanns så de stackarna har inte fått vatten på över 2 månader. :P Men ändå är dem gröna och fina, passar mig utmärkt. ;) Nu ska jag bara hitta något synligt ställe att ställa dem på så att de kan få vatten lite oftare. Haha.

Om en stund är dags att börja med maten och sedan göra sig iordning. Vi ska hämta ut J´s telefonen som varit inne på lagning, han är nog mer än nöjd idag. Tyvärr är inte jag det då han kommer vara otroligt osocial nu, han kan TYVÄRR inte göra två saker samtidigt min karl. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback