Tvätta

Jag har blundat för att tvätta i snart 2 veckor, igår när jag skulle välja kläder så fanns det helt plötsligt inget rent. Iallafall inget som jag BRUKAR använda, insåg då att det var på tiden att boka tvätt tid. Fanns en i dag på morgonen, men morgon trött som jag är kom jag ändå upp förens halv 10. Så med andra ord hinns bara 3 maskiner med idag och resten får jag ta imorgon.

Ska strax springa ner och ta upp den sista maskinen, får hänga det här uppe idag. Smidigt och bra.
Efter det blir det en dusch och göra sig i ordning för att sedan hämta mormor. Vi ska åka till min g-mormor idag och hjälpa henne lite, stackarn har ramlat och brytet handleden och behöver en massa hjälp. Imorgon blir det operation för henne igen.

Kan någon svara på varför jag ALLTID är så jävla trött?!?! Jag blir galen då ögonen bara vill åka igen!!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Trött kanske du är för att du inte får i den rätta energin för din kropp i din nya diet? Det mesta brukar ha med maten att göra och hur mycket man rör på sig..

2011-03-01 @ 13:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback