Sjukstuga

Sjukstugan här hemma fortsätter. J är och jobbar idag första gången sedan i torsdag då han har varit dålig, självklart kan vi inte vara sjuka samtidigt utan istället är det min tur idag. Kände av halsen igår och drack 4 muggar honugsvatten under dagen igår. Vaknade inatt av att jag hade feber (38,6) men lyckades iallafall att somna om och vaknade imorse när J gick till jobbet, näsantäppt ena minuter och rinner den andra, halsen gör ont och är svullen och febern ligger på topp då vi inte har några alvedon kvar hemma. Väntar just nu på mamma som är snäll och ska komma ner med de till mig. J var hemma på rasten och lämnade ett nässpray då han fick med båda två till jobbet.

Jag har inte tid att vara sjuk. Känns som jag kommer få det rejält nu eftersom jag bara känt av det innan men att det aldrig har blivit mer än så. Man är verkligen dum varje vår och luras av vädret, vinterjackan ska bli min bästa vän till nästa år. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback