Nu har vi precis kommit hem efter en hel d...

Nu har vi precis kommit hem efter en hel dag borta. Halv 11 kom M och B och hämtade oss, styrde bilen mot Lidköping, J lämnade vi av på vägen. Började med husvagns svensson ( tror det heter så?! ) där dom köpte en matta till förtältet och backspeglar. Sen åkte vi vidare mot Rörstrand där vi köpte present till mig som fyller år på tisdag ( schyyyy ) jag vet inte vad det är ;) Och efter det blev det en fika på torget innan vi styrde bilen mot Skara för att ta en titt på City Gross, blev en väldigt lång titt eftersom det där stod en tjej från Telenor. Ja faktiskt både M och B förlängde sina abonnemang och fick då varsin sin telefon. Efter detta som tog tid var det dags att hämta upp J. Innan vi åkte hem blev det en sväng förbi arkens zoo där Tys mormor köpte mat till honom, en 15kg säck och äntligen är all skit mat slut vilken drar med sig himla dålig lukt från min hund. Haha. Efter detta åkte vi hem för att hämta T och sedan vidare till H och B där det bjöds på mat. Vi har haft en underbar kväll och Tys blir som en ny hund, så himla lycklig över att kunna busa med tikarna och springa lös. Jag skäms nästa då över att utsätta honom för ett lägenhets liv och då har vi ändå ganska stor lägenhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback