Min sommar är rädd, mötet jag var på idag ...

Min sommar är rädd, mötet jag var på idag handlade om jobb. Sommar jobb och extra vid behov på tomtegården i Skövde, ett äldreboende. Min mormor har fixat detta åt mig då hon själv jobbar där. Jag ser jätte mycket fram emot detta och hoppas att tiden går fort fram tills sommaren!! Imorgon ska jag på ännu ett möte, detta på KOMVUX, jag ska där träffa studievägledaren och prata om en utbildning. Jag har säkert nämt det tidigare att jag vill bli målare och nu har jag tagit tag i saken. På måndag ska jag även till arbetsförmedlingen och skriva in mig, kanske på tiden då jag varit arbetslös ett tag. Det känns som allt börjar ordna upp sig nu och en tung sten har fallit ifrån hjärtat.



Kommentarer
Postat av: madde

då kanske vi syns i färgaffären sen då ;-)

2011-04-02 @ 21:27:22
URL: http://varvitavilla.blogspott.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback