Kan inte sova, är jätte trött så detta ber...

Kan inte sova, är jätte trött så detta beror inte på att vi sov länge idag. Nej istället beror det på den enorma hosta som krupit allt närmare och närmare under dag. Fruktansvärt jobbigt och ikväll har den varit extrem. Tappat rösten både en och två gånger och nu verkar den vara borta för gott :( Jag hoppas att rösten bara har semester under natten och kommer tillbaka hem imorgon igen!!! Lite jobbigt utan den måste jag medge. Jag börjar bli trött på att ca sjuk nu, imorgon är det en vecka och det räcker gott och väll. Förra måndagen kände jag av hals ont och drack honungs vatten i massor i hopp om att det skulle gå över, tisdag natten vaknade jag helt genom vått och febern hade brutit ut, 38,6 stod den på mest under hela dagen och sängen blev min bästa vän. På onsdagen vaknade jag och då hade även förkylning brutit ut, detta har nu suttit kvar och först idag kände jag mig lite piggare men tyvärr fick det inte stanna utan istället kom den satans hostan :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback