Jag hade en jätte bra dag igår även om det...

img_2781 (MMS)

Jag hade en jätte bra dag igår även om det inte riktigt känns som att man fyller år längre. Dagen gick åt till att städa inför kalaset som skulle vara på kvällen. Vid 18 tiden kom M och B med den gigantiska tårtan som för övrigt var jätte god, en halv timme senare kom alla andra. Vi var 15 st sammanlagt.      Jag fick bara bra presenter, grejer till min servis som jag önskat mig, pengar, blommor och av J'syster fick jag en jätte söt prydnads krona ( svårt att förklara men har iaf kollat på den  en sådan ett tag ). Av J ska jag få på fredag, han ska betala mina Gstar jeans och på kvällen ska vi äta Kina mat. :) Tusen tack alla för presenterna. Igår på kvällen insåg jag även att jag var gammal, när min mamma var 22 år hade hon två barn på 4 och 2 år och när min mormor var 22 år hade hon 3 barn på 5 , 3 och 0,5 år. Jag är inte ens i närheten av att ha barn!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback