Härligt Sverige

Kan inte annat än att vara stolt över vårt svenska landslag. Härlig match och första vinsten på 7 år, det gillar vi.

Har varit en dålig blogg skrivare i helgen känner mig. Men ni ska få info om helgen här och nu.

Fredag: Dagen hände det inte mycket på, var små seg och trög som vanligt när jag vaknar försent. När Johan kom hem från jobbet åt vi mat och sedan åkte jag till Falköping, kvällen spenderas tillsammans med Elin. Vi gjorde slingor i hennes hår och spelade kort. För er som inte vet vem Elin är så är det min arbetskamrat som även blivit en given och sann vän för mig. Vi har verkligen funnit varandra och har så jäkla kul tillsammans. <3

Lördag: Dagen spenderas i stan tillsammans med mamma och Bosse som skulle shoppa det sista inför sin resa. På torsdag åker dem Bali och jag är så avis, jag vill också till värmen. När vi kom hem från stan gjorde vi inte så mycket, hade ingen bil så vi fick bli hemma. Nu har jag äntligen servat min bil och nu ska den gå ett tag till, men vi har ändå planer på att byta ut den till något annat lite billigare. Det är en jätte skön bil att köra men grymt dyr att laga. På kvällen när vi hämtat bilen var det även dags att städa ur den, bort med allt hundhår och bilen blev som ny. Bosse hjälpte mig även att sätta dit hundgallret som vi köpte i stan, nu ska inte Tys kunna klättra över sätena mer. Johan gick över till Cihm senare på kvällen och jag gick och la mig pga mag smärtorna.

Söndag: Jobb och sjuk. Legat i soffan hela dagen och mått illa, jag gillar inte att vara sjuk så det får gärna gå över. Nu har vi kollat handboll och Solsidan och även resten av kvällen ska spenderas i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback