Ullared

Ullared var kanon, även om svärmor lurade oss till en läääängre väg dit och att vi kom senare iväg än planerat. Jag har iallafall shoppat, lampa + lampskärm, inredning till vardagsrummet, fotbad, rakskum, kalsonger, tio monster. Ja en massa saker och jag är mycket nöjd över att inte ha kommit hem med en massa skit.

Varför vi blev sena iväg imorse kan jag nu berätta för er.
Som jag tidigare hade vi på hälsningar i förråden i källaren igår kväll, dom hade inte tagit något men brytet upp dörrarna. Mycket märkligt tyckte vi alla. Strax innan jag och M skulle hämta svärmor såg vi två personer gå ner mot källaren, jag hade ögonkontakt med den ena hela vägen tills han försvann bakom gaveln men det enda jag fick var en hånflin. Vi bestämde oss för att flytta på M´s bil och ställa den på min parkering och såg då att det lös i källaren. Jag samlade allt mitt mod jag hade och gick ner i källaren och frågade vad fasen dom höll på med. Till svar fick jag att dom kollade lite och jag undrade varför i mitt förråd och varför i helvete låg våra tavlor på en svart tv bänk från ett annat förråd?! Fick inget svar!! Jag bara kokade av ilska eftersom någon idot har varit inne i VÅRT förråd och rört till bland VÅRA saker, VÅRA egendomar som ingen annan har med att göra.
Nu är det iallafall skönt att dom är polisanmälda och inte är välkommna till denna föreningen mera...
HUR FAN KAN MAN HA MAGE TILL ATT STJÄLA FRÅN SINA EGNA GRANNAR?!?!?!?!?!?



Kommentarer
Postat av: madde

Hejja hejja :-D

2011-02-26 @ 20:19:12
URL: http://varvitavilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback