Stan

Dagen har bara sprungit iväg som vanligt, gick upp ganska tidigt idag ändå. Tog en lååång varm skön dusch, underbart. Efter det kom Mickis hit och vi åt upp min goda kyckling. Efter en kopp kaffe åkte vi mot esplanaden där Mickis fick sig ett par nya skor köpta och jag lite smink och en kam. Vidare mot Ö&B där Tyson fick leksaker och Tyra godis.
Tyson´s leksak var iallafall hel i 5 minuter men än så är den inte hel sönder. Duktigt kille. ;P

Nu sitter jag och väntar på att Johan ska komma hem så vi kan planera middag inför kvällen. Magen suger efter något riktigt riktigt gott men vad är då frågan. Svårt att bestäma mig, får helt enkelt rådfråga min älskling. Kvällen ska spenderas i soffan framför Så ska det låta, vad annars liksom?!?

Idag mår jag hur som helst lite bättre iallafall men inte helt bra, huvudet är fortfarande ur tungt och ryggen värker men jag är nöjd så länge jag inte mår illa. Haha.

JAG SKA SLUTA RÖKA!!!!!! JAPP, JAG SKA JAG SKA JAG SKA.
(Mamma ringde imorse och berättade att min morfar fått kol) :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback