Färdigt.

Allt är färdigt nu är det bara min älskling som saknas och att lämna Tys, sen är bär det av till Skåne. Varit inne på systemet och laddat upp inför helgen, packat, köpt hundmat + grisöron och strax ska jag åka in och tanka bilen så är även det klart.

Johan började klockan 6 imorse vilket innebär att han slutar vid 16, då ska han bara duscha och efter det åker vi. Åker först förbi mamma och Bosse för att lämna Ty. Äta får vi göra på vägen, när vi är påväg vill jag bara fram. :) Ska bli riktigt skönt att slippa köra den tråkiga vägen själv om jag får säga det. Johan kommer nog vara ganska trött men sova får han göra ikväll. Haha.

Hoppas ni får en underbar midsommar, det ska iallafall jag ha. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback